vrijdag 9 juni 2017

A digi and Crealies products together



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik een digi van Emmanuelle Colin gekleurd, deze keer
met kleurpotloden. Op bovenstaande foto kun je de inkepingen zien
die ik moest maken omdat de stans net ietsje kleiner was dan de digi.
Enkele blaadjes heb ik voor het stansen bovenop de stans gelegd
zodat deze met het doordraaien niet gestanst worden.

Voor dit label heb ik alle 4 de stansen van de set gebruikt.

En hier zien jullie de bloem met de sprietjes.

Decorette XL no. 11 heb ik in tweeën geknipt en dusdanig opgeplakt
dat de hartjes van Bits & Pieces no. 77 net nog te zien zijn.

Bedankt voor het langskomen en tot ziens.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:

Crealies stempel/stamp:
   
  
  

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...