donderdag 2 maart 2017

Blogestafette met XXL no: 60 stansen

Ik ben nu,
de zesde dag van de estafette, aan de beurt.
Mij was gevraagd om jullie iets te laten zien 
Gisteren hebben jullie het werk van Miriam gezien.

Dit is het geworden..
Ik blijf het leuk vinden om iets
te creëren waar wat in of achter zit.
Ik heb elke maat van de stansset gebruikt
dat was mijn uitdaging dit keer.


Voorkant

Het klepje kan opengedraaid worden om het kaartje eruit te halen.

Dit zijn de kaartjes.


Aan de achterkant heb ik een vakje gemaakt
waar geld of een lief briefje in kan.

Dit sluit met een lintje.



Om de kaartjes makkelijk uit de vakjes
te halen heb ik een hapje eruit gehaald
met de Crea-Nest-Lies XXL no.48

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no.60

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 60 Tickets met stiksteeklijn/Tickets with stitchline https://www.crealies.nl/detail/1611593/crea-nest-lies-xxl-stansen-no-.htm 

Set of 3 no. 43 Vlinders 5 / Butterflies 5

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...